Dil öğretiminde dramanın gücü adlı projemiz öğrenci merkezlidir ,
proje etkinliklerimiz öğrencilerin yaş ve seviyelerine uygundur.Projemizde yaratıcı ve özgün etkinlikler yer almaktadır,öğrencilerimize öncelikleğrojemizi anlattık ve ilgi yeteneklerine uygun olduğunu görüğnce katılmak için cok heveslendiler.Projemizde birden çok etkinlik çeşitliliği var konuşma dans tiyatro egzersiz gibi çeşitli etkinlikleri kullandık,öğrencilerimiz kendileri ve grup halinde çalışarak dil pratiği yapabilecekleri yöntemleri kullandılar,araştırmalar yaparak projemize renk kattılar, örneğin işitsel görsel ve kinestetik öğrenme yöntemleri kullanarak projemizde etkili rol aldılar.Proje planımız twinspace sayfamızda da yer almaktadır Proje çalışmalarımız farklı dersler arasındaki etkileşimimizin bir sonucudur.projemiz öğrencilerimizin yetkinliklerini dili etkin kullanma ve drama becerilerini olumlu yönde geliştirmiş, ana dilde ve yabancı dilde etkileşimi artırmıştır.Etkinliklerimiz öğrencilerimizin 21.yy becerilerinden krıtık düşünme işbirliği iletişim bilgi okur yazarlığı teknoloji okur yazarlığıesneklil liderlik girişimcilik ve üretkenlik gibi birçok becerilerinin kazanmasında etkili olmuştur
Projemiz boyunca ortaklarımız ile işbirliği yaparak görev dağılımına uyarak hareket ettik,öğrencilerimiz diğer okul projellerini de yakından takip ettiler öğrencilerimiz çalıştığı etkinlikleri grup ve bireysel çalısmalarla planladılar.Öğrenciler whatsup grupları ve zoom uzerınden iletişime geçtiler .Öğrenciler işbirlikçi takım ve ortak ürün çalışmalarını önceden planlayarak gercekleştırdıler.Takım çalışmalarını desteklerken; problem çözme ,soru cevap ,sesli okuma sessız okuma rol ,gösterip yaptırma beyin fırtınası gözlem gibi öğretim tekniklerini kullandık. Projemizizn nihai ürünleri öğrencilerimiz tarafından tüm uygulanan yöntem ve gtekniklere uygun oluşturuldu.Öğretmenler arası iletişim zoom ve whatsup üzerinden gerçekleşti.Ortak öğretmenler ile online toplantılar gerçekleştirdik.Bu işbirliği içerisinde projemiz ortakları ile baştan sona planlar konuşuldu,açıkça anlatıldı
Bireysel katkı olarak film için öğrencilerle birlikte senaryoya karar verdik bu doğrultuda çalışmalar yaptık onları gruplara ayırıp calistirdik film icin replik hazırlayıp ogrencilere verdik 2 film cektik altyazi hazirladik, sisteme yukledik öğrencilere sifre verdik sayfamıza giriş yapmalarını diğer filmleri izlemelerini sağladık yorun ve beğeniler ile desteklediler öğrencilerimize katilin sertifikalarını verdik
Öğrencilerimiz web2 araçlarını etkin bir şekilde kullandılar.Samsung s10+,camera vıdeo edıtıng app,wındows movıe maker,youtube sound lıbrary,putmask ve atube catcher gıbı aracları kullandılar ,web 2 araclarını kullanmaları için rehberlık ederek twınspace üzerınden destek olduk .Twınspace sayfasına ait ve başka sayfalarda da blok sayfaları gıbı yerlerden faydalandık
Yozlaşmaya yüz tutmuş, birbirinden uzaklaşmış, yalnızlığın içinde kaybolmuş dünyaya; insanı insan yapan değerleri hatırlatmak için oluşturulmuş bir projedir. Bu değerlerimizi verirken de 21. yy becerilerini ve web 2.0 araçlarını öğretmeyi amaçladık.